REKLAMAČNÉ PODMIENKY
Ak potrebujete reklamovať tovar, ktorý ste u nás objednali, alebo ho chcete vrátiť, postupujte prosím, podľa nasledovných informácií.
Záručná doba a reklamácie tovaru
Záručná doba na tovar zakúpený v internetovom obchode predávajúceho je 24 mesiacov.
Nekompletnosť zásielky alebo poškodenie tovaru je nutné oznámiť najneskôr do 48 hodín od prevzatia zásielky e-mailom na adresu krojovanebabatka@krojovanebabatka.sk alebo telefonicky na číslo +421 917 577 914 .
Ak chcete zakúpený tovar reklamovať, vopred nás, prosím, kontaktujte e-mailom na adresu krojovanebabatka@krojovanebabatka.sk alebo telefonicky na číslo +421 917 577 914, aby sme si dohodli spôsob doručenia reklamovaného tovaru a mohol vám byť zaslaný reklamačný protokol, ktorý vyplníte a doručíte spolu s reklamovaným tovarom.
Reklamovaný tovar (po dohode s nami) môžete vrátiť:
- ako balík doporučenou zásielkou – spolu s vyplneným reklamačným protokolom na adresu C. Hronského 1173/15, 953 01 Zlaté Moravce, neposielajte ho ako dobierku.
- odovzdať aj osobne po dohode so zástupcami predávajúceho.
Po obdržaní reklamovaného tovaru vás budeme bezodkladne kontaktovať a dohodneme sa s Vami na rýchlom vyriešení reklamácie.
Pri identifikácii vady reklamovaného tovaru postupujeme podľa zákonných ustanovení Občianskeho zákonníka (§ 622 a 623). Odstrániteľné vady sme povinní odstrániť bez zbytočného odkladu, alebo na Vašu žiadosť zrealizovať výmenu tovaru. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa tovar mohol riadne užívať ako vec bez vady, máte právo na výmenu tovaru alebo právo na odstúpenie od zmluvy.
Vybavenie reklamácie zrealizujeme jedným z nasledujúcich zákonných spôsobov:
- výmenou tovaru
- vrátením kúpnej ceny tovaru
- odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru
V prípade uznania reklamácie Vám podľa vášho rozhodnutia reklamovaný tovar vymeníme kus za kus, alebo máte právo od zmluvy odstúpiť a v takom prípade Vám vrátime peniaze. Reklamácia bude vybavená v čo najkratšom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie a prijatia reklamovaného tovaru. O výsledku reklamácie budete informovaný bezprostredne po ukončení reklamačného konania.